Saturday, September 9, 2017

NEW // SALES // BABY IRIS






BABY SOFA & MINNIE ROMPER - ZIPPY // TSHIRTS (boy section), RUFFLE PANTS & DRESS - PRIMARK // MARIE LEGGINGS - C&A // PLUSHIE & SHOES - JUMBO 

 se há coisa que mudou desde que fui mãe (tirando as coisas obvias e mais importantes) é que tenho mais cuidado com os gastos relativos a mim mas no que diz respeito a Iris tem sido dificil conter me ahahah tenho a impressao que passo a vida a comprar lhe coisas, tambem em parte porque ela tem crescido a olhos vistos e rapidamente deixa tudo de servir. no entanto tento apanhar as melhores promoçoes e epá deixem que vos diga que é so grandes bargains que tenho apanhado em especial na primark (sim até acessorios a 10 centimos ja trouxe de la ahah) e venho vos mostrar algumas das coisinhas mais recentes dela.
tirando o sofá (que mesmo assim apanhei com 50% desconto) nada daqui passou dos 3e cada! happy days!  

xoxo

if theres something that changed since i became a mom (besides the obvious ) is that im more careful about what i spend on me, but spending on her, oh well, its hard to contain myself ahaha
i have the impression that i am always buying her stuff, also because she is growing and quickly everything stops fitting her. however i try to get the best deals and let me tell ya, i've been catching so much bargains its insane, specially on primark (yes, even acessories for 10 cents i got there ahah) so i decided to show some of the recent stuff for her.
besides the little couch (which however i got it for 50% off) nothing here was over 3€! happy days!

xoxo

6 comments:

  1. aww so many cute adorable stuff! being a mom is all about that: caring and loving so much that little person you created that you always want her to be cute ^^ XD


    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ReplyDelete
  2. Realmente hoje em dias as coisas para crianças são todos super fofinhas!
    Beijinhos,

    A Maiazita | Back to School 2017 Giveaway

    ReplyDelete
  3. Ai que coisas bastante fofas
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ReplyDelete
  4. Os vestidos são tão amorosos!
    Beijinhos :)
    https://dailyvlife.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. Opah que coisas tão fofinhas! A primark tem sempre coisas tão baratas e giras :3

    http://purflefox.blogspot.pt

    ReplyDelete